Wednesday, July 12, 2006

Michelle Williams Takes A Stroll With Daughter Matilda

Oh Michelle have you been hanging out with Posh? Cause damn your skinny. Your daughter however is cute as a button.
Can I interest you in a hamburger?
Baby Matilda looks scared that her moms twiggy arms will give out and drop her. Don't worry Matilda your moms stronger then she appears.
Anyone else think Michelle is either A. Trying to channel Posh or B. Singing inside her head... "Bad to the bone Bad to the bone B-B-B-B-Bad to the bone B-B-B-B-Bad B-B-B-B-Bad Bad to the bone"

8 Comments:

Blogger Teri M. said...

Bad to the Bone - Hee!!

What's the deal with the ugly trailer trash outfits?

7/12/2006 11:59:00 AM  
Blogger Becky said...

Cute little girl--looks just like daddy.

7/12/2006 12:25:00 PM  
Blogger Chic Mommy said...

She looks sooo skinny for a new mom. She looks really pissed too. I wonder what happened? I just saw Brokeback Mountain btw, and can't get that image of her hubby and Jake out of my head. Everytime I see her, I think it's real.

7/12/2006 01:30:00 PM  
Blogger prunella jones said...

What's up with the boots with shorts trend? Ugh.

7/12/2006 02:09:00 PM  
Blogger Mooselet said...

No questions as to who Matilda's father is - she looks too much like Heath.

7/12/2006 06:10:00 PM  
Anonymous Todd said...

That top photo is incredible. She looks great. The way it's shot she looks like she could be anywhere from 12 to 30 years old.

7/13/2006 06:37:00 AM  
Blogger LA said...

That baby could not look more like Heath Ledger if she tried. OMG, she's cute!

7/13/2006 04:38:00 PM  
Blogger Lena said...

She looks just like her daddy!

And hey! What do you have against "twig arms"?

7/13/2006 05:23:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home